Vejledning til refusion af købt rejsehjemmel i tidligere BAT Mobilbillet app

Har du i vores tidligere BAT Mobilbillet app købt et produkt, som stadig var gældende efter 31. januar 2024, kan du få dit tilgodehavende udbetalt.

Bemærk at vi skal have modtaget dit refusionsskema senest tre år efter købsdatoen af dit produkt, eller mister du retten til mulighed for refundering.

 

For at få dit tilgodehavende udbetalt skal du følge nedenstående vejledning.


Udfyld refusionsskema, som du finder via dette link.
Benyt herefter en af nedenstående metoder:

  1. Du kan henvende dig til BAT via digital post på dette link. Der åbnes nu automatisk en ny besked, hvor modtageren er BAT (der står modtager: Bornholms Regionskommune og kategori: Busdrift).

    Anvend IKKE BATs mailadresse, da personlige oplysninger her ikke bliver sendt krypteret.

  2. Du kan fysisk møde op i BATs ekspedition, Munch Petersens Vej 2, 3700 Rønne. Ekspeditionen er åben i tidsrummet mandag-torsdag kl. 10.00-16.00 samt fredag kl. 10.00-13.00.

  3. Du kan sende udfyldt refusionsskema via fysisk post til BAT, Munch Petersens Vej 2, 3700 Rønne.
    BAT vil behandle din henvendelse hurtigst muligt. Du skal forvente en behandlingstid på op til 60 dage fra vi modtager din anmodning om refusion. Dit tilgodehavende vil blive indsat på din NemKonto.

 

Klik her for at hente refusionsskema.

Klik her for at hente vejledning i pdf-format.